Lämpöä, valoa ja näkyvyyttä - näillä sanoilla SNY luonnehti lokakuun pakettiaan. Lähetys saapuikin juuri sopivasti piristämään sateista ja pimeää päivää, ja sisältö oli mainio: kauniit sukat, tuikkuja sekä pirteä heijastin ja lisäksi hauskoja kuvia neulomisessa avustaneesta kisusta:

1024572.jpg

Sukat ovat juuri sopivat minulle ja istuvat napakasti jalkaan. Punainen seiskaveikan raitalanka on yksi suosikeistani (vaikka olen tainnut ostaa sitä jostain syystä vain kerän), joten värivalinta meni nappiin. Kauniin näköiset olisivat olleet ne toisessakin kuvassa vilahtaneet ruskeat sukat; olisin minä nekin huolinut :). Heijastimelle on näinä aikoina tosiaankin käyttöä ja kynttilöitä tulee poltettua melkein joka ilta. Itse asiassa syksyn ainoa hyvä puoli mielestäni on se, että voi pitää tulta takassa ja poltella kynttilöitä. Muuten voisi minun puolestani ihan rauhassa siirtyä kesästä suoraan lumiseen talveen. Kiitokset siis, ihanainen SNY, lämmöstä, valosta jne.!

1024568.jpg

Minulla on pienehkö aavistus, kuka SNY:ni voisi olla. Oli jo ennen tätä pakettia ja nyt tarkistin oletetun SNY:ni blogista, että samannäköinen kissa siellä vilahtelee. En vielä paljasta arvailujani, koska saattaa mennä ihan pieleenkin, mutta kerro, SNY, kun viimeinen paketti on tulossa, niin kuulet veikkaukseni!