Lankahamstereiden aikana lankavarastoni hoikistui yli 4 kg:n verran. Vaje on jonkin verran jo täyttynyt, sillä torstaina tuli käytyä pääkaupungissa ja kuinka ollakaan, matkan varrelle sattui useampikin lankakauppa. Helsingissä oli tosi keväistä ja talvitakki oli ihan liikaa. Joten jos ihmettelitte lankakaupasta toiseen johtavaa hikivanaa, niin se olin minä.

Minulla oli eräässä lankakaupassa treffit Pelagian kanssa. Hän on mukana lankahamstereiden pudotuspeleissä, joten tehtävänäni oli eskoteerata hänet lankahyllyjen ohi puikko-osastolle. Hyvin onnistuin tehtävässäni; Pelagia ei retkahtanut :). Höpöttelimme kahvikupin ääressä neuleista ja muustakin. Minä mainostin Pelagialle Kombua, Pelagia minulle Ullan Pom pom -huivia. Saa nähdä, kumpi neuloa ehtii ensin! Lankojen ja puikkojen lisäksi ostoskassiini pääsi Egypti-aiheinen palapeli ja tietysti pupukortteja.

440128.jpg

Kombu-huivista kiinnostuneille tiedoksi, että huivin mallikuvio on eri osoitteessa kuin varsinainen  ohje.