Merkkitietoinen eli Oodi Addeille

(säv. Leevi and the Leavingsin Muotitietoinen)

 

Mua neulepiireissä säälittiin,

kun en tuhlannut rahojani Addeihin,

olin halpispuikkoihin tyytyvä nynny.

Vaan sitten mieleni muuttui niin,

päätin satsata puikkoaateliin,

magicloop sitä vaati, ei muuten hyvää synny.

Merkkitietoinen, minä ole merkkitietoinen,

nyt ja aina merkkitietoinen,

ja langatkin sen huomaa.

Koitti jälleen aika hamsterikuun,

lankatarjoukset menevät sivu suun,

no eipä se haittaa, varastoa riittää.

Säännöt sentään onneksi sallivat

puikko-ostokset, myöskin ne kalliimmat,

siis nettikauppaan tilaus jo kiitää.

Merkkitietoinen, minä ole merkkitietoinen,

nyt ja aina merkkitietoinen,

ja langatkin sen huomaa.

Nyt puikot sujuvasti suihkivat,

ja silmukat nopsaan juoksevat,

kaapeli taipuu, ei vastaan jänkää.

Siinä kävi sitten niin, että Maartsikin

on addiktoitunut Addeihin,

hermot ei mene, on se niin vänkää!

Merkkitietoinen, minä ole merkkitietoinen,

nyt ja aina merkkitietoinen,

ja langatkin sen huomaa.

388349.jpg